Atlantey
Rasy Atlantey
© Maks B.
Lidé výška: 160-200 cm váha: 50-110 kg věk- 800 let Lidé pocházejí z Tery, kde pomalu získávali převahu nad Barbary a Trpaslíky. Původně povznesení neměli v úmyslu přivést je na Atlantey. Kirteiros nakonec rozhodl, že vybranou skupinu, žijící stranou ostatních přeci jen vezme. Lidé jsou nejvšestrannější známou rasou a také nejpřizpůsobivější. V Yrandeya se dokázali rychle přizpůsobit nabízenému pokroku. Patrně nejvíce dychtili po nových vědomostech a vynálezech. Bohužel, část z nich se ve válce s démony přidala na stranu nejvyššího, čímž mu pomohli ovládnout město. Staré křivdy však byli po válce smazány a lidé se tak vydali do všech koutů Atlantey. Jako první jich část z nich, dávno před válkou opustilo Yrandeya, aby společně s trpaslíky a elfy založili Azdeirii. Jako poslední opustili Yrandeya Frillové, kteří založili Frillské císařství. Po sto letech však mezi vládci císařství vypukl boj o moc, který skončil krvavou válkou. Poražení odešli dál na východ, kde založili nové impérium, ke kterému se později přidala část Rudohorských oblačných elfů, po té co byla jejich země napadena dragem. Tak vzniklo Impérium Zinzarag. Část lidí, kteří odešli z Frillského císařství, založila s Trpaslíky Randůr.
Orkové vvýška: 180-210 cm váha: 90-160 kg věk- 700 let Orkové jsou původní rasou Atlantey. Zpočátku byli pouze otroky v řadách mocných říší trollů, avšak brzy je svou inteligencí a obratností předčili. Bylo jen otázkou času, než se vzbouří a sami se chopí vlády. Postupně vznikli tři země, v nichž žili převážně tři různé rasy. Dorelgon patřil šedým orkům a vynikal technickou převahou. Teišrach domov zelených orků, žijících v souladu s přírodou. Niturianská říše byla domovem rudých orků. Nejsilnější a nejdivočejší rasy vyšlechtěných válečníků, která rozpoutala válku tří říší. Po nemrtvé zkáze a ztrátě Dorelgonu i Teišrachu se zelení a šedí přesunuli na kontinent Niturianů, kde na troskách poražené říše rudých, vznikla nová země sjednocených orků. Zde se pod vedením živoucího boha Gorna vzdali veškeré technologie, aby žili prostým životem pod jeho vládou. Teprve po odchodu povznesených, se díky několika událostem, část zelených a šedých rozhodla vrátit do své domoviny. Zatímco zelení přistáli na Frillském pobřeží, kde rozpoutali první orkskou válku, šedí přistáli v Dorelgonu. Začali zde znovu budovat svou dávnou říši, netušíc, že na druhé straně hor je Azdeiria.
Sar-sha výška: váha: věk- nestárnoucí Sar-sha, na první pohled jen obyčejný plyn. Tvorové, kteří se vyvinuli na plynném obru. Kde by nejspíš žili dodnes nebýt Ziyalů, humanoidů, kteří se vyvinuli na nedalekém měsíci. Díky nim Sar-sha zjistili, že mohou vstoupit do těl hmotnějších tvorů a tak je ovládat. O tomto druhu není známo mnoho, existuje však domněnka, že jsou schopni řídit svou evoluci.
Sauři výška: 190-230 cm váha: 100-150 kg věk- 900 let Sauři jsou starobylou rasou, jejich civilizace byla na vrcholu před milióny let. Původně žili na Teře. Jejich město, mocné Sauropolis bylo skloubením technologie a přírody. Tisíciletá civilizace vytvořila první nebeské lodě a začínala s průzkumem okolního vesmíru. Tvrdí se, že se tehdy setkali s Dragy z Nergalu. Pak se objevili Sar- sha, zloději těl, pokusili se ovládnout jejich civilizaci. Došlo k válce, která vedla ke kataklyzmatu. Saurům se podařilo zachránit několik tisíc převážně mladých na stanici zvané Chronosféra, která je měla pomocí časového skoku přenést o několik století dopředu, než se prostředí na Teře vrátí do normálu. Díky sabotáži však loď přeskočila milióny let a většina saurů ztratila paměť. Jejich loď naštěstí našel Kirteiros, který je zachránil a odvezl na Atlantey.
Trpaslíci výška: 140-160 cm váha: 40-70 kg věk- 900 let Trpaslíci pochází, stejně jako lidé a barbaři z Tery. Když povznesení znovuoživili kontinent na Atlantey, přivedli několik kmenů do bájného Yrandeya. Nejlépe se příslušníci této rasy cítí v podzemí, kde si dokáží samy "stvořit" svůj svět. Jejich mistři kamene, dokáží vytesat pozoruhodná díla. Stejně tak jsou vyhlášení jejich kováři, šperkaři a technici. Dalším oborem, kde vynikají je Archeologie a reverzní inženýrství. Díky tomu mohou znovu obnovit mnoho ztracených technologií. Pak je tu samozřejmě jejich záliba v alkoholu všeho druhu a různých, převážně hazardních hrách. Magie je jim však takřka bezvýhradně zapovězena, dokonce odolávají i pokusům o léčení pomocí magie. Velký mág Ylazior, tvrdil, že trpaslíci mají v genech pevné ukotvení v třetím rozměru z čehož pramení jejich necitlivost vůči čtvrtému a pátému rozměru. Trpaslíci se sdružují v klanech, což jsou jakési velké rodiny. "Matkou" takového klanu, je vždy nejstarší žena, která se stará o veškerý běžný chod, obchodní záležitosti i práci jejích členů. "Vnější politiku" pak řeší její muž. Trpaslíci též nemají klasické svatby, pokud se spolu dvojice rozhodne žít a zplodit děti, uzavřou "smlouvu o svazku", která je časově omezena do patnácti let nejmladšího potomka. Po tuto dobu jsou klanem bráni jako partneři a členové klanu. V případě, že jsou z rozdílných klanů, jsou po tuto dobu bráni jako členové v obou klanech. Smlouvu o svazku stvrzuje vždy Matka klanu (obě Matky). V patnácti letech se děti stávají dospělými a pokud mají rodiče z rozdílných klanů, mohou si svůj nový klan vybrat s těchto dvou sami. Jediná čistě trpasličí říše je Rudohorské království, rozprostírající se v podzemí Rudých hor. Vládcem je král, jež svou vládu vždy předává nejstaršímu synovi. Šest nejmocnějších klanů království mu pak přiděluje své rádce. Sedmého si volí sám král. Trpaslíci dále žijí společně s lidmi v Randůru, kterému vládne volený senát pěti lidí a pěti trpaslíků, kteří vyberou jedenáctého z význačných obyvatel Randuru, který pak senátu předsedá. Posledním místem, kde trpaslíci žijí je Azdeiria, nejstarší svobodná říše. Lidé, elfové a trpaslíci tu žijí společně pod vedením nejvyšší rady.
Atlantey
Rasy Atlantey
© Maks B.
Lidé výška: 160-200 cm váha: 50-110 kg věk- 800 let Lidé pocházejí z Tery, kde pomalu získávali převahu nad Barbary a Trpaslíky. Původně povznesení neměli v úmyslu přivést je na Atlantey. Kirteiros nakonec rozhodl, že vybranou skupinu, žijící stranou ostatních přeci jen vezme. Lidé jsou nejvšestrannější známou rasou a také nejpřizpůsobivější. V Yrandeya se dokázali rychle přizpůsobit nabízenému pokroku. Patrně nejvíce dychtili po nových vědomostech a vynálezech. Bohužel, část z nich se ve válce s démony přidala na stranu nejvyššího, čímž mu pomohli ovládnout město. Staré křivdy však byli po válce smazány a lidé se tak vydali do všech koutů Atlantey. Jako první jich část z nich, dávno před válkou opustilo Yrandeya, aby společně s trpaslíky a elfy založili Azdeirii. Jako poslední opustili Yrandeya Frillové, kteří založili Frillské císařství. Po sto letech však mezi vládci císařství vypukl boj o moc, který skončil krvavou válkou. Poražení odešli dál na východ, kde založili nové impérium, ke kterému se později přidala část Rudohorských oblačných elfů, po té co byla jejich země napadena dragem. Tak vzniklo Impérium Zinzarag. Část lidí, kteří odešli z Frillského císařství, založila s Trpaslíky Randůr.
Orkové vvýška: 180-210 cm váha: 90-160 kg věk- 700 let Orkové jsou původní rasou Atlantey. Zpočátku byli pouze otroky v řadách mocných říší trollů, avšak brzy je svou inteligencí a obratností předčili. Bylo jen otázkou času, než se vzbouří a sami se chopí vlády. Postupně vznikli tři země, v nichž žili převážně tři různé rasy. Dorelgon patřil šedým orkům a vynikal technickou převahou. Teišrach domov zelených orků, žijících v souladu s přírodou. Niturianská říše byla domovem rudých orků. Nejsilnější a nejdivočejší rasy vyšlechtěných válečníků, která rozpoutala válku tří říší. Po nemrtvé zkáze a ztrátě Dorelgonu i Teišrachu se zelení a šedí přesunuli na kontinent Niturianů, kde na troskách poražené říše rudých, vznikla nová země sjednocených orků. Zde se pod vedením živoucího boha Gorna vzdali veškeré technologie, aby žili prostým životem pod jeho vládou. Teprve po odchodu povznesených, se díky několika událostem, část zelených a šedých rozhodla vrátit do své domoviny. Zatímco zelení přistáli na Frillském pobřeží, kde rozpoutali první orkskou válku, šedí přistáli v Dorelgonu. Začali zde znovu budovat svou dávnou říši, netušíc, že na druhé straně hor je Azdeiria.
Sar-sha výška: váha: věk- nestárnoucí Sar-sha, na první pohled jen obyčejný plyn. Tvorové, kteří se vyvinuli na plynném obru. Kde by nejspíš žili dodnes nebýt Ziyalů, humanoidů, kteří se vyvinuli na nedalekém měsíci. Díky nim Sar-sha zjistili, že mohou vstoupit do těl hmotnějších tvorů a tak je ovládat. O tomto druhu není známo mnoho, existuje však domněnka, že jsou schopni řídit svou evoluci.
Sauři výška: 190-230 cm váha: 100-150 kg věk- 900 let Sauři jsou starobylou rasou, jejich civilizace byla na vrcholu před milióny let. Původně žili na Teře. Jejich město, mocné Sauropolis bylo skloubením technologie a přírody. Tisíciletá civilizace vytvořila první nebeské lodě a začínala s průzkumem okolního vesmíru. Tvrdí se, že se tehdy setkali s Dragy z Nergalu. Pak se objevili Sar-sha, zloději těl, pokusili se ovládnout jejich civilizaci. Došlo k válce, která vedla ke kataklyzmatu. Saurům se podařilo zachránit několik tisíc převážně mladých na stanici zvané Chronosféra, která je měla pomocí časového skoku přenést o několik století dopředu, než se prostředí na Teře vrátí do normálu. Díky sabotáži však loď přeskočila milióny let a většina saurů ztratila paměť. Jejich loď naštěstí našel Kirteiros, který je zachránil a odvezl na Atlantey.
Trpaslíci výška: 140-160 cm váha: 40-70 kg věk- 900 let Trpaslíci pochází, stejně jako lidé a barbaři z Tery. Když povznesení znovuoživili kontinent na Atlantey, přivedli několik kmenů do bájného Yrandeya. Nejlépe se příslušníci této rasy cítí v podzemí, kde si dokáží samy "stvořit" svůj svět. Jejich mistři kamene, dokáží vytesat pozoruhodná díla. Stejně tak jsou vyhlášení jejich kováři, šperkaři a technici. Dalším oborem, kde vynikají je Archeologie a reverzní inženýrství. Díky tomu mohou znovu obnovit mnoho ztracených technologií. Pak je tu samozřejmě jejich záliba v alkoholu všeho druhu a různých, převážně hazardních hrách. Magie je jim však takřka bezvýhradně zapovězena, dokonce odolávají i pokusům o léčení pomocí magie. Velký mág Ylazior, tvrdil, že trpaslíci mají v genech pevné ukotvení v třetím rozměru z čehož pramení jejich necitlivost vůči čtvrtému a pátému rozměru. Trpaslíci se sdružují v klanech, což jsou jakési velké rodiny. "Matkou" takového klanu, je vždy nejstarší žena, která se stará o veškerý běžný chod, obchodní záležitosti i práci jejích členů. "Vnější politiku" pak řeší její muž. Trpaslíci též nemají klasické svatby, pokud se spolu dvojice rozhodne žít a zplodit děti, uzavřou "smlouvu o svazku", která je časově omezena do patnácti let nejmladšího potomka. Po tuto dobu jsou klanem bráni jako partneři a členové klanu. V případě, že jsou z rozdílných klanů, jsou po tuto dobu bráni jako členové v obou klanech. Smlouvu o svazku stvrzuje vždy Matka klanu (obě Matky). V patnácti letech se děti stávají dospělými a pokud mají rodiče z rozdílných klanů, mohou si svůj nový klan vybrat s těchto dvou sami. Jediná čistě trpasličí říše je Rudohorské království, rozprostírající se v podzemí Rudých hor. Vládcem je král, jež svou vládu vždy předává nejstaršímu synovi. Šest nejmocnějších klanů království mu pak přiděluje své rádce. Sedmého si volí sám král. Trpaslíci dále žijí společně s lidmi v Randůru, kterému vládne volený senát pěti lidí a pěti trpaslíků, kteří vyberou jedenáctého z význačných obyvatel Randuru, který pak senátu předsedá. Posledním místem, kde trpaslíci žijí je Azdeiria, nejstarší svobodná říše. Lidé, elfové a trpaslíci tu žijí společně pod vedením nejvyšší rady.